Sunday 13 November 2011

Salam Aidil Adha

Asslamualaikum....
 lama wehhh aku tak buat n3....sure berhabuk sehhh blog niee......

Aku tau...walaupn tak da org nk intai2 kt blog aku ni...tapi aku tetap nk buat n3 jugekkkk...ada aku kesahhh....
janji aku dapat berhibur dlm dunia maya aku sendirik....statment tak bleh blahhh...

Apa pn...masih blum terlambat aku nk ucapkan salam Aidil Adha...walaupn mmg dh terlambt...
maklumlaaaa..... ramai yg buat majlis Qurban...aku pn turut ter'kurban' gk....
bkn ter'kurban' apa...cuma terlobih mkn daging...sooo..kepala pn naik pusing laaa....

Sempana raya Qurban tahun ni...my Tok Wan ada juga buat Qurban kt kg...
best wooo lama tak buat majlis cengini...mkn pn smpai tak hengat....kayo ngn lelomak lerrr...
kepada lelemak ku sekelian...sila sembunyi kn diri yerrr....heheheh

Yang pasti...raya Qurban kali nie mmg best sgt...memori terindah buat aku...
sbb dapat kumpul semua sedara mara ....mmg heppening wehhhh....
enjoooooooyyyyyyyyyyyyyyyyy....

** sowi gambar tak sempat nk snap....sbb banyak tugasan perlu diselesaikan
semasa acara berlangsung.....

No comments:

Post a Comment

ehh....ada orang laaa