Sunday, 5 July 2015

VSB FOUNDATION

Assalamualaikum...

siapa nak cantik semasa raya nanti...??
siapa nak nampak glowing masa raya nanati..??
siapa nak nampak comel dan muda masa raya nanti..??
siapa nak nampak makeup dia ala2 retis tapi tak tebal..???
siapa nak makeup tahan lama masa raya nanti..??

haaa...siapa nak nampak seperti diatas tu bleh try ni...

VSB FOUNDATION


VSB glow foundation
*glowing
*tidak melekit
*cukup dengan sapuan nipis
*ringan
*tidak berminyak
*dengan ekstrak pati 7 bunga dapat menaikkan seri wajah secara semulajadi
*tahan 12 jam
*Mudah di cuci

Vsb glow foundation adalah bedak asas yang cukup ringan..mudah di gunakan hanya dengan sedikit sapuan.. wajah anda akan berubah serta merta selepas 10 minit dipakai.. wajah si pemakai akan kelihatan berseri dangan ekstrak pati 7 bunga yang terkandung di dalam bedak asas ini untuk menaikkan seri si pemakai.. 
Selepas 3 jam wajah anda akan lebih glowing & flawless.


VSB terdapat dalam 3 tona kulit..anda boleh menyesuaikan mengikut tona kulit anda.. 

01 LIGHT PINKISH
(CERAH PINK)

02 YELLOW BEIGE
(KUNING LANGSAT/SAWO MATANG)

03 SWEETY BEIGE
(SAWO MATANG/HITAM MANIS)



HARGA PROMOSI
RM55 (15g) EXC POSTAGE



Berminat wassap 0164979164
- stok laku keras ni..cepat oder..raya dh dekat ni..

last postage pada 10 Julai 2015
( untuk nak pakai sebelum raya )

postage selepas 10 Julai 2015
( lepas raya baru dapat yerr )

Sunday, 14 June 2015

JUS CALIPH - UPDATE HARGA TERBARU

Assalamualaikum

Dengan rasminya saya umumkan
harga promosi sepanjang bulan SYAWAL

RM73/ botol termasuk postage

cepat-cepat oder..harga murah sgt ni..
nnt habis Syawal harga RM80/botol yerr..



*** cepat oder!! harga promosi dh nak tamat ni..



Harga pasaran ( termasuk penghantaran)

RM86 - Semenanjung
RM 90 - Sabah/Sarawak

Tapi saya masih bermurah hati
nak juga bagi harga mampu milik untuk kita sama2 kongsi rezeki

RM73/BOTOL - termasuk kos penghantaran untuk SEMENANJUNG sahaja
SABAH / SARAWAK TAMBAH RM5 UTK POSTAGE


Berminat sila wassap/telegram/wechat
0164979164

Berminat nk jd dropship pn boleh...sila pm

JUS CALIPH - DROPSHIP WANTED

Assalamualaikum..

saya mencari 10 orang terawal untuk menjadi dropship jus caliph

syarat2 :-

1. Perlu membuat pembelian pertama min 1 botol 

2. mestilah rajin dalam berbisnes

3. bulanan perlu ada sale min 5 botol sahaja

4. keuntungan bersih 10-15%



berminat sila tinggalkan no. telefon anda 
di komen untuk di masukan dalam group wassap


jom..sama2 kita mencari duit poket sendiri..sama2 kita kongsi rezeki...


terima kasih..


**  bg yang nk beli borong boleh pm yerr..
** min belian borong 10 botol

harga pasaran ( tidak termasuk postage )

RM 80 Semenanjung 
RM 85 Sabah / Sarawak




Monday, 25 May 2015

JUS CALIPH - TIPS DAN PENGAMBILAN

Assalamualaikum..

Jus Caliph - Supplement untuk anak-anak

Kali ni saya nak share tip2 untuk anak-anak yang susah nak makan ubat / supplement

memang pun ada kan anak2 yang susah nak mkn ubat / supplement kan 
termasuk laaa anak saya sendiri

bagi yang sudah membeli jus caliph atau yang bakal nak beli..
jom saya bagitau cara pengambilannya..

1 hingga 3 tahun
1/2 sudu kecil / 2.5ml 
pagi sebelum sarapan
malam sebelum tidur

4 - 6 tahun
1 sudu kecil / 5ml
pagi sebelum sarapan
malam sebelum tidur

6 tahun ketas
1 -2 sudu / 10-20ml
pagi sebelum sarapan
malam sebelum tidur


walaupun di kotak jus caliph ada nyatakan pengambilan jus caliph
bermula dari umur 1 tahun dan keatas..
TETAPI..
boleh juga diberi kepada baby yerr...
dengan cara boleh campurkan 1 SUDU KECIL jus caliph kedalam puree,nestum atau nasi sambil selawat yerr..

InsyaAllah..dapat menjadikan baby berkulit cantik..baik untuk mata..serta dalamannya..

selain itu..bagi ibu2 yang sedang menyusu pn boleh juga ambil jus caliph ni yerr..
baik untuk memeriahkan susu ibu...

jom dapatkan JUS CALIPH

hubungi saya..
0164979164

Tuesday, 19 May 2015

JUS CALIPH SUPPLEMENT TERBAIK UTUK ANAK-ANAK

Assalamualaikum...

jom saya kongsikan sedikit kebaikkan Jus Caliph ni..
antaranya ialah :-


1. membantu perkembangan minda dan tumbesaran

2. menambah selera makan 

3. mampu menjadi penawar

4. membantu daya ingatan lebih baik / daya tumpuan dalam pelajaran

5. memberi kecergasan fizikal dan lebih aktif (bg anak2 yg kurang aktif)

6. anak2 boleh menerima arahan / mengikut perintah

7. mungurangkan kedegilan anak2

8. membantu anak2 yg kurang bercakap

9. menjadikan anak2 lebih minat untuk belajar


bahan-bahan yang terdapat dalam jus caliph ialah :-

kurma
kismis
madu
delima
aprikot
buah tin
omega 3
omega 6



testimoni anak saya sendiri 

sebelum - muka agak cengkung dan kurus, tiada selera makan,mata layu,kurang aktif
selepas - semakin aktif,selera makan bertambah,badan dah semakin chubby





keratan akhbar
Harian Metro 5 Mei 2015



Jom dapatkan harga promosi saya
RM68**
**tidak termasuk kos penghantaran




HARGA PASARAN
RM80 SM
RM85 SS
**tidak termasuk kos penghantaran


untuk pembelian sila sms/wassap/telegram/wechat
0164979164