Monday 14 November 2011

Gewdiks Santai

Assalamualaikum....
hari ni terlebih rajin nk blogging...biasa la dah ada kesempatan dan kesenangan waktu...
so dapat la membelek n membuat n3 baru...

jom tgk gambar...

Bersiaran secara solo...


Gewdiks terlampau


bersiaran secara berduet

Adik saya n saya ...
ada nmpak mcm dia kakak kita tak?? hahahaha
sgt teruja bila org ckp sy nmpak mcm adik...sedangkan sy kakak...
oohhhh...sy nmpak 'temb' yawww....







Kekasih hati saya sepanjang hidup....
dari kiri atas ensem boy n still solo ker my adik bongsu [eddy]
yang bertudung putih ialah my sepupu kembar [Alia] - 1st 
diri kiri duduk ialah my sepupu [Annisa] - 2nd 
yang free hair ni my adik 2nd last is Amy

Rindu saat2 mcm ni...
Alia n Annisa adalah pasangan kembar yang tak seiras....
so korang jgn kompius yerrr...bila aku ckp depa ni kembar tapi muka xsropa...
tapi ni la hakikatnya....tapi Alia seorang yg cool dan lebih matang...
Annisa plak masih perwatakan kanak2 lg n lebih manja walaupn umur depa skg dh 10 tahun....

to Amy,Eddy,Alia n Annisa...semoga korang dimurahkan rezeki n dipermudahkan segala urusan....
dan yang pasti aku rindu korang ...


No comments:

Post a Comment

ehh....ada orang laaa