Sunday 13 November 2011

Ngeh...Ngehh...Ngehhhhhh Drama Sebabak

Hahahahaha.....Assalamualaikum....
N3 apa ni...tak paham aihhh....
dh tak tau nk pikiaq (pikir) tajuk apa...ni yg sonang...

so...layan jer gambaq yg ada....


majuk

Buruk wehhh...muka tak bleh blah...majuk la kunonnn....
tak mau tengok depan..sebab 'dia' ada...'dia' curik makanan sayaaa.....


muka riang jer dapat rembat makanan

tgk siap senyum kambing lg...wah2....kemain ko ekkkk..
bagi balik makanan saya.....!!!


aksi rebut2..

Nampak tak jari saya tgh rebut nk balik makanan tu...owwwhhhh...tak tahan yawwww...
sgt nakal kn 'dia' nie...curik makanan saya....


Tgk...tetap tak nak kasi balik makanan saya...sgt degil ini menatang yerrr....
tggu jap...akan saya hapuskan kamu....hahahahahhah
haiyakkkkk....wacaaaaa.....*^!@BNFJnkh*^%@!.....
hahaha...selesai sudahhhhh... akhirnya....


tadaaaaaaa.....



muka gembira dapat laksanakan tugasan...

sgt berpuas hati...dapat balik makanan saya yg enak ni....tapi yang pelik nyerrr....
kat tempat saya (area tmpat bekerja + umh sewa) takdak plak...
mmg susah nk carik...balik umah sendirik baru ada...
sedih wehhhh...duduk pedalaman mcm gini....
nk carik makanan peberet i yg sonang cenggini pn susah......

sooo....kepada sesiapa yg nampak ini benda....


Dadih Shokram Asli

Sila dapatkan bebanyak untuk saya ekkkk....mabelessssss..aaauuummmmmm..
untuk di restok dlam perut incik freeze saya....


TQ!!

No comments:

Post a Comment

ehh....ada orang laaa