Thursday 17 November 2011

' Nuffnang Blog Award, Here I Come '

Halllooooooo.....
 tajuk entri komain lg.....hikhikhik
agak2 la...dpt tak saya join skali event tu....~~ maluuuu...simpan muka dlm kocek

UNtuk sertai event tu kena ada tiga sebab mengapa anda perlu hadir ke event tersebut??
mengapa?sebab apa?bagaimana?patutkah?....owhhhhh ni la antara key point nyerr...
antara alasan saya plak adalah :-

 Kenapa perlu menghadiri event tersebut?

1.kerana saya seorang new blogger...dan masih mencari tapak dalam dunia blogging...ingin mencari kenalan dan juga pengalam...lagipun sebagai seorang blogger...sudah tentunya ingin merasai majlis yang menjadi kebanggaan setiap blogger2..dan ingin mendapat pengalaman dalam majlis tersebut...hahaha

2. Kalau la saya dapat sertai majlis...best seronok kan...dapat bertemu dgn blogger2 otai...dan rakan blogger yg lain...rasa sgt teruju dan jakun la plak....maklum laaa...sebelum ni hanya menjadi silent reader jer....kalau nk bertentang mata dgn tuan empunya blog mesti lagi syiokkk habesss...so key point saya hanya lah nk jumpa rakan2 blog...

3. Teringin juga di hati merasa pengalaman semasa majlis berlangsung...maklumla tak pernah hadir lagi mana2 event yang 'gah' mcm ni...semestinya akan menjadi pengalaman paling manis buat saya kalau dpt hadir kesana kan...~~ sila bayangkan....dgn kehadiran tetamu yg segak bergaya...

ok..dah2..nilah antara angan2 saya kalau saya hadir ke sana...
( jakun habesss yawwww)

No comments:

Post a Comment

ehh....ada orang laaa