Tuesday 5 July 2011

Cokelat

Waduh2....ni pn salah satu pakat demam buat cokelat buatan sendiri a.k.a segar dr ladang...aku pn xnak trlepas jg nk join virus demam ni...bkn demam bola jer..dalam masak memasak ni pn ada demam jg....demam cokelat buatan sendiri laa,demam kek red velvet la..demam buat cuppies la...demam buat apam polka dot la...uishhh byk btoi demamnya bagi kaum hawa dlm bidang memasak ni...

Cokelat buatan aku ni xla sesantik mn pn..jnji aku dpt jg mencuba mcm mn nk buat..senang tu tak la juga..tapi perlu kesabarannya. nk plak 'mencolouringnyerrr,~~ni kalo cikgu BM n BI aku nengok mau nangis ni...suka suki jer b.Melayu n b.Inggeris aku blasah jdkn 1 perkataan...hahahah ampun yer cikgu cikgi.....
maklum la..mencolouring ni kn agak rumit...mau plak guna mould yg cumil2 n byk penggunaan colour...jenuh jg la mata nk terpacak membeleknyerrr...tapi aku gna mould yg besa2 jer..aku kn budak baru belajar..so xpayah la gna mould yg cumil2 tu...buat naik hangin jerrr...~~aku ni kurang kesabaran skit....wiiiwitttt
jom2 nengok pic cekelat aku yg ntah apa2 ntah...

my cekelat yg segar dr ladang
Ada nmpak mcm pro tak i punya cekelat??!! hahaha

No comments:

Post a Comment

ehh....ada orang laaa