Monday 14 April 2014

NAMA PILIHAN

Assalamualaikum....

owhhhh..dah lama tak hapdet post baru...
hari ni saja nak review pilihan nama bayi tahun 2013
saja jer syok2 nak review..
bukan ada mende pun..cuma nak hiburkan hati

antara nama-nama yang menjadi pilihan ibu2 (termasuk aku la tuu)
dalam tahun 2013..ni aku punya pendapat laaa..
korang jangan blame aku hokeyy..jom tengok

BOY
Ilman
Iman
Rayyan
Rizqi / Rizqin
Muhammad


GIRL
Zarra / Zara
Medhina / Medina
Aisya / Aisyah
Qaira

ni la antara nama2 yang aku selalu / kerap nampak
mesti ada gabungan dengan nama2 yang aku tulis tu..
bukan la aku nak cakap tak elok ke haper...

nama anak aku pun Muhammad Rayyan..
so tu sebab aku selalu jer nampak nama rayyan...hihihi
boleh macam gitu.....sesuai 

ok laaa..ni ja nak citer...sok2 aku review plak
nama bayi pilihan 2014...hahhahaha
tu pun kalau aku hingat....


No comments:

Post a Comment

ehh....ada orang laaa