Monday, 1 October 2012

Vitamin C Organik 500mg

Assalamualaikum.....

nampak tajuk kat  atas tak...jengjengjeng....
ehh...k.moon makan vit c tu jg ker.....
ok...k.moon mengakui...memang k.moon pn ada ambil suppliment gak....
tu vitamin C organik...memang sangat berkesan...

k.moon dah amalkan 4 bulan..kesan sangat memuaskan..
dulu muka k.moon agak kusam dan ada kesan jerawat...
tapi sekarang semua dah hilang...kulit bertambah licin...
tak percaya...tengok gambar k.moon kat header tu..tu sebelum ambil vit c..

ni gambar terbaru k.moon...

gambar sebelum tu...nampak jerrr licin - cover ngn make-up jerr
gambar selepas - dah 4 bulan ambil vit c(muka lebih montok gituu)

ni antara kebaikan vit C organik 500mg

VITAMIN C ORGANIK

 -1 tablet vitamin c=500mg=7 biji buah sunquick..

KEBAIKAN VITAMIN C
 * Memberi efek kulit yg sekata, cerah, lembap
* Sesuai untuk ibu mengandung
* Sesuai untuk merawat jerawat di wajah & badan
* Bagi yg menghadapi masalah resdung amat sesuaidiamalkan
* Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu,fungsi kelenjar adrenal, dan juga mendapatkan gusi& gigi yang sihat
*Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran melindungi daripada jangkitan dan selesema, serta meningkatkan imunit i
* Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol,tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis
* Melindungi daripada pembekuan darah, lebam,menggalakkan penyembuhan luka, dan pengeluaran hormon antistress
* Penting untuk penyuburan sel darah putih dan jugabertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amatberguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasaselesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi
* Memainkan peranan penting dalam pengeluarankolagen, yang membantu mencegah penuaan pra-matang
* Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagaiantibiotik yang tidak berbahaya
* Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang seringdirosakkan oleh radikal bebas
* Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih –>berguna dalam rawatan anemia
*Ia memainkan peranan penting dalam penghasilanhemoglobin dan sel darah merah
* Merawat jangkitan saluran kencing
* Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain 
* Utk kanak2 memadai dgn mngambil sepruh, krn jumlah vit c yg diperlukan oleh kanak2 hnya 250mg sehari
* Vitamin C adalah jenis sustained released ataupelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Olehitu, ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitaminC yang berterusan.

100% daripada bahan organics dan tidak ada bahan kimia.
BERAPA BIJI SEHARI KENA MAKAN?Makan 1 biji sehari utk kulit yg tiada masalah yg teruk or serius. Dan 2 biji sehari utk masalah muka yg serius..n mahukan penampakan kesan yg cepat. Pastikan minum air sekurang2nya 8 gelas @ 2 liter sehari bagi memudahkan proses penyerapan.











berminat bleh email k.moon ok.... moneredberry@gmail.com


siapa nak kulit yang cantik dan gebussss macam testimoni ni...leh email k.moon ok...
hasilnya sangat memuaskan hati....

Untuk menambahkan lagi seri wajah...k.moon syorkan vitamin C + Everlynn Skin Care....
memang sangat berkesan....


Harga Vit C

30 biji - RM 42.00 + RM 8.00 postage RM45 skali postage
60 biji - RM 80.00 + RM 8.00 postage RM85 skali postage
 
k.moon dah cuba......anda bila lagi?????

** kepada yang berminat untuk menjadi agen bleh email....


No comments:

Post a Comment

ehh....ada orang laaa

Post a Comment