Monday 26 September 2011

Deting Yerrr

Haluuuuu.... Assalamualaikum....
~~ dgn wajah ceria.....

Hari ni terlebih rajin suda....maklumlaaa tak da keje nk buekkk...so hupdate blog laa...layannnnnnnn
saja nk up load gambar yg dh lama tersembunyi dalam folder....folder pn dh bersarang..hikhik


tetap ceria walaupn kureng sihat

Incik Hubby yg teruja berbaju merah
i loikee . . .




















Last weekend saya dan IH(Incik Hubby) pegi deting...dh lama tak deting kan~~uweeeekkkkk
kenkononnya nk tgk wayang...Raya Tak Jadi....so pasangan bahagia ni pn pegi la membeli tiket dulu...
sesudah sampai kami pn amek show midnite(12:15 am) uuuu...uwaaaaa. lambat sehhhhh..
Ok ta pa..saya gagahkan jg walaupn badan dah tak sihat..fine...

Lepas membeli tiket..kami melepak kt Uncle John Kopitiam..sambil teman IH tgk bola...
saya cuba mkn panadol utk meredakan selesesama dan cuba menurunkan suhu badan yg kian tinggi...
Fine..badan masih segar bugar n mula rasa sengal dgn suhu yang makin tinggi ....
walaupn jam sudah pukul 10.30 pm+++...
masih boleh bertahan walaupn terpaksa menahan sengal badan dan selesema yg kian teruk...

Bila dh show time pkul12:15am...hati sgt la ceria....sbb tak sabar nk balik..
dh la citer nya tak bropa best...terpaksa menahan kesejukkan yg terlampau...
citer tu tak la best sgt pn yg di gembur2kn dlm iklan..biasa2 jer...
saya bleh bagi 4/10 bintang jerrr....dh la busan nk mampus...dgn skrip yg berulang2...
mmg tak best laaa...yg menghairankan saya...penonton lain bergelak bagai.....
saya n IH hanya senyum kambing jer....kt mn lawaknya pn tak tau la....
dh la aircond kt dlm tu punya la sejuk...rasa mcm ayam daging yg di simpan dlm esbok plakk...or saya yg xbropa nk sihat...sebab tu terasa sejuk gilerrr...

Balik jerrr dr show tue..trus sya demam tak kebah2....suhu badan mencacak naik tak turun2..walaupn
berkoyan2 ubat sya telan...~~ sgt la azab....
setelah sekian lama tak berdeting..akhirnya begini yg saya dapat....pilu hati....
Apan pn teringat kembali zaman berchenta dolu2..~~ so sweettttt

No comments:

Post a Comment

ehh....ada orang laaa